RETURNAREA PRODUSELOR
Daca, din orice motiv, dupa ce ati receptionat comanda de pe site-ul www.rosas.ro care apartine Maritime Inspection Service & Consulting SRL, nu sunteti multumit/a de produsele primite, le puteti returna fara probleme iar noi vom suporta costul returului indiferent daca produsul a avut sa nu a avut un defect din fabricatie. Aveti la dispozitie 14 zile calendaristice din momentul primirii coletulului sa ne instiintati despre intentia dumneavoastra de a face retur.
PROCEDURA RETUR
Dreptul de retragere din contract:
« Retragerea din contract » se referă la dreptul dvs legal de a renunta la comandă plasată prin efectuarea unui retur de marfă. Acest aspect este reglementat prin legislația în vigoare, Ordonanța de Urgență nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță. Puteți beneficia de acest drept legal dacă sunt îndeplinite condițiile de returnare pe care le gășiți mai jos:
Returul se poate face în interval de 14 de zile lucrătoare de la dată la care ați intrat în posesia comenzii fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere și este GRATUIT.
În acest caz, va rugăm să urmați pașii de mai jos:
- Să ne aduceți la cunoștință decizia dvs, la adresa de mail comenzi@rosas.ro Rosas va confirma Clientului, fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare.
- Echipa Rosas va trimite curierul la adresa indicată de dumneavoastră pentru a ridica coletul. În acest caz costul aferent transpontului este GRATUIT. Dacă doriți să trimiteți returul cu un alt serviciu de curierat, curier cu care Rosas nu are relații comerciale, costul de transport va fi suportat de dumneavoastră.
- După ajungerea coletului la depozitul Rosas, se va face recepția și se va verifica dacă au fost îndeplinite condițiile de retur.
- Odată verificat și acceptat returul se va procesa conform prin returnare contravaloare sau inlocuire produs/e.
Clientul se obligă să returneze produsele către Rosas – Maritime Inspection Service & Consulting SRL într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou. Produsele vor fi returnate împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile gratuite, în ambalajul original nedeteriorat.
Pentru imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor oferite clientilor nostri va vom fi recunoscatori daca ne veti spune motivele returnarii. Va multumim!
De asemenea, atunci cand ne veti anunta despre intentia dumneavoastra de a returna produsul trebuie sa specificati modalitatea de compensare, alegand din:
– inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs de pe stoc
– returnarea produsului si primirea banilor inapoi.
Daca alegeti prima varianta (anume inlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) si din acest lucru rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator:
– daca produsul ales de dumneavoastra este mai ieftin, atunci noi va vom returna diferenta in contul dumneavoastra bancar.
– daca produsul ales de dumneavoastra este mai scump, atunci veti plati diferenta ca la orice alta comanda, la primirea coletului sau, in avans, prin transfer bancar.
In cazul in care alegeti varianta de rambursare a banilor, atunci trebuie sa ne comunicati un cont bancar al dumneavoastra. Plata returului se face in 5 zile lucratoare de la confirmarea primirii returului si a tuturor informatiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect si titularul contului).
Nu se ingradesc in niciun fel drepturile conferite prin OUG 34/2014, OG nr. 21/1992 privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile ulterioare, si legea nr. 449/2003.